აი როგორც იქნა დავბრუნდი და ნახვამდის :(

შენიშვნა: ჩემი ინტერნეტით სურათებს ვერ ვტვირთავ და ეს თვეც, რომ გამეცდინა უპოსტოდ არ შეიძლებოდა, ამიტომ სურათები არ იქნებააა.       😦 როცა დავბრუნდები იქნებააა 😀 

გამარჯობამკითხველო. დარწმუნებული ვარ ამ ბოლო დროს ის მუდმივი მკითხველიც დავკარგე ვინც ჩემს გასახარებლად ანდა ინტერესის გამო ეწვეოდა ხოლმე ჩემს საიტს. ეს უამრავი მიზეზითაა გამოწვეული. მათი ჩამოთვლაც არ გამიჭირდება, როგორც მასწავლებლის წინ მდგომბავშვს, რომელსაც ჰგონია გაკვეთილის არ ცოდნისათვის ისეთი მიზეზი აქვს, რომ მასწავლებელი აქეთ დაუწერს ნიშანს. ხოდა მეც დავიწყებ მათ ჩამოთვლას: პირველი მიზეზი ზარმაცობააა (ეს ყველაზე ბანალური მიზეზია). მეორე ისევ და ისევ ჩემი სასოწარკვეთილი ინტერნეტია (ვინც არ იცით მაქთიფიქსის ტელეფონით მაქვს). მესამე მიზეზი უფრო ახალია: ერთ დღეს კლასელმა ლინკი მომცა, ამ ვიდეოზე ხარო. ვიდეოზე ჩემი სახელიც იყო თან YOUTUBE-ისლინკი იყო რას ვიფიქრებდი, რომ ასე დამერხეოდა, კომპიუტერი და ინტერნეტი გამინადგურდა. მეოთხე მიზეზიც ამას დაერთო ვინდოუსის გადაყენების შემდეგ ქართული შრიფტი აღარ მქონდა :(. მეხუთე მიზეზი კი ზღვაა. 10-15 დღით ოჯახითდავისვენეთ ციხისძირში. რითაც ძალზედ გმაყოფილი ვარრათქმაუნდა გაგიჩნდათ კითხვა რატომ ციხისძირი ხოდა პასუხი: პირველ რიგში ძალიან წყნარი ადგილია, ზღვიდან ახლოსაა ვისთანაც ვართ ხოლმე ციხისძირში ოჯახის ახლობელიცაა, წყალიც სასწაულად კარგია, თუ არ იცით ამსოფელშიარის მიშას რეზიდენცია და იმის შანსიცაა სკუტერზე მყოფს მოჰკრა თვალი. ჩვენს ციხისძირსი  რამდენიმე FACE-ბიც გაიჩითა და  სანაპიროზე თითქმის ყოველ დღე გვერდიგვერდ ვიყავით ხოლმე. მაინც წარმოდგენა რომ გქონდეთ სურათებსაც დაურთავ:D.ისეჩემსფერზეკომენტარებიარიყოს.LIVE-ში,რომმნახოთვიცირომ შეგშურდებათ.


რათქმაუნდა ეს ძვირფასი დრო მარტო ციხისძირში არ გაგვიტარებია. ნახევარი დღეები თითქმის ბათუმში ქობულეთში და სხვა ადგილებში გავატარეთ.ჰოდა ერთ დღესაც ქობულეთის ერთ ერთ რესტორანში შევიარეთ და საქართველოს ყველაზე ცნობილი აბობოქრებული როჟაც გავჩითეთ იმედია მიხვდით ეს იყო სოსო ნარიმანიძე :D. დედაჩემი მეჩალიჩებოდა სურათი გადაიღეო მარა ნასვამ მდგომარეობაშიც არ უღალატე თავს და თავი შევიკავე ამისგან.ოღონდ რატო ვერ მივხვდი.აი მისი სურათიც:

ზღვიდან ისეც ვერ წამოვიდოდი რომ ციცინაელაში არ წავსულიყავით. ჩვენც წავედით. ძაან მინდოდა როლიკებით სრიალი, მაგრამ არ შემიშვეს რაღაც საშინელი მიზეზის გამო: ერთ ბავშვს დაეკარგა ადრეო და არ შეიძლებაოოო. მეც მეტი რაღა მექნა ერთი სურათი მაინც გადავიღე:


 მოკლედ ციცინათელაში მაგრად გავერთე ისე არა მარტო მე, აი ჩემი მშობლების სურათიც ხო საყვარლები არიაან 😀 (მთხოვეს ატვირთეო უარს ხომ არ ვეტყოდი):


კიდევ ძალიან კარგი იყო მთაში მდინარეზე გადებულ რესტორანზე ქეიფი. ამ სურათზე კი მგონი იმას ვიძახი ამაზე პოსტში როგორ არ დავწერო თქო:


ადრე მგონი უკვე ავღნიშნე ჩემი ფერის თემა, როგორც იცით მე შავგვრემანი ყმაწვილი ვარ. და თუ ფიზიკა იცით გეცოდინებათ, რომ შავი ფერი მზის სხივებს უფრო იღებს ვიდრე სხვა ფერი. ესეც ჩემი მშვენიერი ფერი მგონი ცოტაც გადაუჯოკრე ვერნილაკის H 16-ის ფერს. იმედია შეგშურდათ 😀 ყველას რა თქმა უნდა ჩემი მომაბეზრებელი კლასელის გარგა ჰმჰმ :


ისე ერთი ვიდეოც მინდა დაურთო ჩემს პოსტს. ისე განგიმარტავთ რომ მე და მამაჩემი სულ ვკინკლაობთ ერთმანეთში. ის საქართველოს ჩემპიონი იყო ჭიდაობაში და კიდე ბევრი ტურნირიც მოუგია. ჰოდა იქნებ რამე მეშველოს თქო და ამის გამო “ვეჭიდავები” ხოლმე. დედაჩემი ამით იმდენად შეწუხებულია სახლში რომ მამაჩემს ეხვეწებოდა  ჩემს კარგად მოგდება-დაგდებას. მარა ვერაფერიც ვერ მიიღო დიდი “ბიწი” ვარ უკვე. ეს ვიდეო კი შუიდანაა მამაჩემი რო მუხლებზეა ჩემი დამსახურებააა. (კიდე კარგი ამ ვიდეოზე არ ჩანს როგორ მაგდებს ხოლმე თორე შევრცხვებოდი) 😀 იხალისეეთ: (ERROR)


დამსვენებლები ჩვენთან ბევრნი იყვნენ მათთან საკმაოდ კარგადაც ვერთობოდი მაგრამ სამწუხაროდ ფოტოები ერთად გადაღებული არ მაქვს. ისე ღირსებიც არიან ვერავის გავაგებინე რა იყო ბლოგი.

თბილისში 17-ში ჩამოვედი ხოლო 21-ში ბანაკში მივდივარ სადღაც 20  დღით და მგონი დამერხააა ეს დღეები ისტერიკაში ვიყავი უინტერნეტოდ და 20 დღე როგორ გავძლოოოო 😦 მარა უკეთესად გავერთობი. ბანაკზე ახლა წარმოდგენა არ მაქვს რა ხდება სად მივდივარ ჩამოსვლის მერე კი 100%იანი შეგადღობინებთ მარტო ის ვიცი რო ლიდერთა სკოლაა და გაკვეთილები 8 საათიანებია ;უი;. მარა კარგია ახალი მეგობრები, გართობა, ბგართობა და სწავლა. 😀

ისე ძალიან ცუდ ხასიათზე ვარ რადგან შემომაკლდა კომენტარები რასაც ძალიან ვაფასებდი და იცოდეთ ვინც ბოლომდე წაიკითხავს კომენტარიც დატოვოოოს 😀

კარგაად მომავალ შეხვედრამდე,  იუმორის თემას არ გადავაბიჟებ და მალე იმედია რამე კარგსაც დავდებ….

Posted on აგვისტო 21, 2011, in ახალი ამბები (news), საინტერესო(interesting). Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. nikish shemogevle! gadasarevat atareb zapxuls! pirvelad cavikitxe exla sheni blogi dda simartle gitxra agprtovanebuli var! chatvale rom kidev erti mudmivi mkitxveli gaichine chemi saxit!!!! ❤

  2. :დ:დ ბოლო კარგი იყო, კომენტარები შემოგაკლდა ხო?! მეც. ალბათ იმიტომ, რომ ერთ თვეზე მეტია არაფერი დამიწერია, გუშინ დავპოსტე პირველად ამ თვეში, ისიც იმიტომ, რომ ბლოგს ერთი წელი შეუსრულდა. :დ:დ:დ
    ფოტოები დაიდოს, სრულიყოფილებისთვის.:დ შენი კანის ფერი და ნარიმანიძე მაინტერესებს.. ❤ :დ:დ:დ

  3. Nikush is video sadaa 2-2 litr wyals rn vsvavt?:D:D:D

  4. nikaaa 😀 me shemoval xolme shen blogze 😀 imdeni ilaparake banakshi ro.. 😀

დატოვე კომენტარი