WEEK PIC (9)

გაგიკვირდათ? კი ეს გასაკვირია, რადგან ბოლო პოსტი (WEEK PIC) თებერვალში დავდე, საერთოდ კი ბოლო პოსტი წინა კვირას. ქართულ ბლოგ სფეროში უამრავი ახალი ბლოგერი გამოჩნდა ეს კი მათთვის:  (WEEK PIC)-ში ვდებ სურათებს, რომლებიც გადაღებულია საქართველოში. დასაწყისში სურათები ძირითადად ჩემი გადაღებული იყო ახლა კი ერთი ორიღა თუა. ეს სურათები ჩემს “პაპკაში” მგონი 3 თვე ეყარა ახლა კი გადავწყვიტე შემეგროვებონა ისინი და დამემატებინა ახალი სურათებიც, რომლებასაც სხვადა-სხვა საიტებზე წავაწყდი. იხალისებთ თან როგორ! ამ პოსტში 5 სურათი და ერთი ახალი ისტორიაა, რომელიც აუცილებლად უნდა წაიკითხოთ😉

1

ოჰ ეს ახალგაზრდობა, რა არ მოგწონთ შაშკინის?

 2

სულ მეეჭვებოდა გიგის ამხელა წარმატება

3

იმედია გაარკვიეთ რა წერია, მე ვერა

4

ოდნოები, აქ ყველაფერი ნათქვამია

5

დაესწარით შეხვედრას ნახირზე

 

დარწმუნებული ვარ სურათებით ისიამოვნეთ ახლა კი დაპირებული ისტორია რომელსაც მოგიყვებით:

16 წლის გოგონას დედა ოთახში შედის და მაგიდაზე დადებულ წერილს ხედავს: “მაპატიე დედიკო, მე  ჩემ ახალ “boyfriend” თან  ახმედთან ვარ. ცოლადაც უკვე გავყევი. ჩვენ ერთმანეთი ძალიან გვიყვარს. ის ძალიან მომხიბლავია თავისი სვირინგებით და საყურეებით, თვალს ვერ მოსწყვეტ. თან ძალიან მაგარი მოტოციკლეტიც ჰყავს, მაგრამ მთავარი ისაა, რომ მე ფეღმძიმედ ვარ. ახმედმა მითხრა რო ჩვენ ძალიან ბედნიერები ვიქნებით მის ტრაილერში, რომელიც ტყის პირას დგას. ახმედმა ბევრი ახალი რა მასწავლა! ეს მარიხუანა არც ისე ცუდი რამე ყოფილა მას აუცილებლად მოვაშენებთ ჩვენი ტრაილერის გარშემო ჩვენთვის და ჩვენი მეგობრებისთვის, ისინი კი არ მოგვაკლებენ  კოკაინს და ექსტაზს. მანამდე იუმედია მედიცინაც იპოვის შიდსის წამალს და ახმედს შეუმსუბუქებს ტკივილებს. დედა შენ არ ინერვიულო მე უკვე დიდი გოგო ვარ. ალბათ ცოტახანში ჩამოვალთ და გაჩვენებთ ბავშვებს. გკოცნი შენი უსაყვარლესი გოგონა.

P.S. დედიკო, ეს ყველაფერი ხუმრობა იყო, მე მეზობელთან ვარ გასული. ეს კი იმისთვის დაგიწერე, რომ  მიხვდე ცხოვრებაში უარესებიც ხდება და ჩემი მათემატიკის საშემოდგომო არაფერია.

ჰაჰა ისიამოვნეთ😉 მგონი კი. ძალიან მოვიწყინე რადგან მთელი ზაფხული მომიწევს ბლოგთან და თქვენთან დაშორება. იმედია ბოლო პოსტი არაა .

Posted on June 12, 2011, in კვირის სურათები (week pic). Bookmark the permalink. დატოვე კომენტარი.

Leave a Reply

