week pic (6)

ისევ ახალი შაბათ კვირა და ახალი პოსტის სახელად კვირის სურათების დროც დადგა. სტატისტიკის მიხედვით ჩემს საიტზე ყველაზე დიდი მოწონებით სწორედ სე პოსტები სარგებლობენ. ყველაზე დიდი  მნახველების რაოდენობა და დიდი რაოდენობით კომენტარები ამ პოსტებს ააქვთ.როგორც ყოველთვის ცოტა რამ ჩემი ერთფეროვანი ცხოვრებიდან თბილისობაა მაგრამ დიდათ არ მიხარია ისეთი არც არაფერი ხდება განსაკუთრებული, სკოლიდან რესტორანში უნდა წავსულიყავით მაგრამ მე ვერ წავედი და ძალიან გაბრაზებული ვარ და მალე ჩემი დაბადების დღეა ამას თითქმის ყველა ბოლო პოსტში ვწერ ალბათ იმიტომ რომ ძაან მიხარია, თავი მოგაბეზრეთ არა კარგით აი დადგა სურათების დროც 🙂 🙂 🙂

 

 

Posted on ოქტომბერი 24, 2010, in კვირის სურათები (week pic), კოლექცია (colection), სურათები (pictures), ქვეყანა (country), ცხოველები (animals). Bookmark the permalink. 2 Comments.

დატოვე კომენტარი