ანეკდოტები და არა მარტო.

ამ ბოლო დროს ისეთი არაფერი ხდება ჩემს ცხოვრებაში განსაკუთრებული რომ ავღნიშნო მხოლოდ სემესტრული ნიშნისთვის ბრძოლა მიდის სკოლაში და ამ ბრძოლაში სამწუხაროდ მეც ვარ ჩაბმული. მეორე მნიშვნელოვანი საკითხი და უფრო მბიშვნელოვანი საკითხი ასპროცენტია სოციალური მედიის გეგმიური შეხვედრა სადაც უფრო დავკვალიანდი და გეზი ავიღე აუცილებრად უნდა გავანადგურო კონკურენტები და პირველ სამ კაცში შევიდე ძაან მინდა მაგრამ ახლა ჯერ 6 ადგილზე ვარ და მხოლოდ იმით ჩამოვჩები სხვებს რომ ვიდეო პოტები არ მაქვს და აქტივობები ჩატარებული არადა ისეთი დამუხტული მივედი შეკრებაზე მეთქი ამათ ვაკრიტიკებ მეთქი მარა მათი სახეები რო დავინახე გადავიფიქრე სამწუხაროდ. ახლა არ მცალია რადგან ეს კვირა ძალიან დაკავებული ვარ როგორც ზემოთ ავღნიშნე გამოცდებიი სემესტრის ბოლო და ასე შემდეგ და სოციალური მედიის წარმომადგენლებისთვვის რომლებიც დარწმუნებული ვარ კითხულობთ ამ პოსტს თემიდან გადახვევად არ ჩამითვალოთ ჩემს თავზე რომ ვწერ რადგან ამ საიტის სათაურია არა მხოლოდ გართობაა არამედ მეც და ჩემს თავზე ვწერ. მოკლედ ვიდეოების გადაღებას და ასეთ რაღაცეებს იქითა კვირიდან ვიწყებ მარა აქედან ვიწყებ აქტივობებს და ეს პოსტიც არ იქნება გამონაკლისი რადგან აქტივობა ჩავატარე და კლასში (ჯერ ვერ გავცდი) ანიგდოტების გამოკითხვა დავიწყე მართალია კარგი არაა განსაკუთრებულიც არაფერი მარა მგონი უნდა გაგახალისოთ სახელები და გვარები კონფიდენციალურია. და კიდევ ვიდეო პოსტებზე წინა სიტყვაობა გადავწყვიტე ქუჩაში გავიდე და ელემენტარული კითხვა დავსვა for example:რა გვარია დავით აღმაშენებელი? გაგიკვირდებად და ჩემი კლასის 70 პროცენტმა და 3 მასწავლებელმა არაფერი არ იცოდაა .

1
უცხოპალანეტელები ჩამოვლენ დედამიწაზე და ყველა ქვეყნიდან წაიყვანენ ერთ ადამიანს და საქართველოდანაც და საქართველოდან აღმოჩნდება სვანი და გადაწყვეტენ უცხო პლანეტელები დახვრიტონ ყველა მათგანი და დახვრეტენ წასვლას აპირებენ და სვანი ამოყობს თავს და იძახის: მე რო ცოცხალი ვარ?
2
ცხოველთა საძმო გადაწყვეტს დაბოლდეს და ყვავას გაუშვებენ მოსაწევის მოსატანად გავიდა ერთი საათი გავიდა ორი საათი და აღარ ჩანს ყვავა ხოდა გაგზავნიან სვავს ამბის გასაგებად და ყვავი შეხვდება შუა გზაში და ეკითხება: მოსაწევი დაკარგე ბიჭოო? ყვავა კი პასუხობს: რა მოსაწევი დედამიწა დავკარგე ეე.
3
მიხო მთვრალი მივა სახლში და ღრიალებს ამ დროს მარო გამოვა გარეთ და აანთებს შუქებს ამ დროს მიხო იძახის: აი ამ ძროხასთან გღალატობ მე მარო ეუბნევა ეგ ძროხა არაა ვირიაო მიხო კი პასუხობს:შენ არ გეუბნევი ქალო!!!!
4
ქიმიის მასწავლებელი ეკითხება ბავშვებს: აბა ბავშვებო, დამისახელეთ ისეთი ნივთიერება, რომელიც მაგარია და მკვრივი მდგომარეობიდან გარდაიქმნება გაზად?
მიხო პასუხობს: ლობიო მასწ…..
5
გურული მივა ექიმტან და ეუბნება: ექიმო პირველს რომ ვამთავრებ კარგად ვარ მეორეზეც, მესამეზეც მაგრამ მეოთხეზე ცოტა მუხლები მეკვეთება, მეხუთეზე მთლიანად მაკანკალებს, მეექვსეზე კი საერთოდ არაფრის თავი აღარ მაქვს და რა ვქნა? ექიმი პასუხობს: მერე ძამა მეოთხეზე გაჩერდი
გურული: მეოთხეზე რაფერ გავჩერდე მერვეზე ვცხოვრობ!
6
სვანს თავის მოკვლა უნდა და მანქანას ბორბლებ ქვეშ შეუვარდება და არ მოკვდება, კიდევ ცდის, მაგრამ მაინც არა, სამი ცდის შემდეგ მიხვდება, რომ მოძრავ მანქანას უნდა შეუვარდეს.მოკლედ ეს სვანებიი(ცუდი არაფერი) სხვაზე ანიკდოტები არაა?
7
რა განსხვავებაა სომეხსა და აკუმულატორს შორის?
აკუმულატორს ერთი პლიუსი მაინც აქვს
8
რა საშინელება იქნება მორზეს ანბანი ჩინურად?!
9
კაცს ტელევიზორი მიაქვს ხელოსანთან.
კაცი: ხმა არის გამოსახულება არაა.
ხელოსანი: კუილი.
კაცი: გამოცანას კი არ გეუბნები ტელევიზორია გაფუჭებული!
10
თბილისელებს კახეთში ადგილობრივებთან ჩხუბი მოუვიდათ. ერთმა მასპინძელმა ყბაში მოსდო სტუმარს.
– ვახ, ჩემი დედა მ… – ყვირის სტუმარი.
– რა დაარტყი ბიჯო იგეთი, რომ უკუღმა იგინება?!

კითხვისას ისეთი კარგი არაა. ჩემი კლასელები რომ ყვებოდნენ მაგარი იყო. აი ესეც ჩემი კლასელების იუმორი იმედი მაქვს მოგეწონად და კიდევ ანეგდოტები სიმაგრის მიხედვით არაა დანომრილი უბრალოდ ისეა.

ყველაზე დიდი პოსტი (წერის მხრივ) ჩემსს ბლოგზე

Posted on December 14, 2010, in ანიგდოტები (joke), ახალი ამბები (news). Bookmark the permalink. 12 Comments.

  1. ოღონდ, ანეკდოტები🙂

  2. მადლოობთ უკვე მითხრეს ბლოგერებმა

  3. შემდეგ კრებაზე, შენი ქართულის მასწავლებელი გამოიყოლე, სერიოზულად უნდა გავესაუბროთ.

    • მე ასჯერ მაქვს ნათქვამი რომ ენაში ვარ საშინელება და რა ვქნა.ჩემის ქართულის მასწავლებელს თავი დაანებეთ 9 წელი რო ქართული ენა არ მისწავლია წინა მასწავლებლების ბრალია და რა ვქნა.მაგიტომ არ მიყვარს წერაა ეე. მერე რა მთავარია სათქმელი გაიგე ხოო

  4. ჰოო, არ გითვლით თემიდან გადახვევად, რა თქმა უნდა, მართალი რომ გითხრა, მე ეს პოსტები ბევრად უფრო მაინტერესებს, შენი ფიქრები და აზრები, ვიდრე ანეკდოტები და რა ვქნა :დ

    • ხო ბლოგერობის აზრიც ეგაა რო შენი აზრი ჩადო და შენი აზრი გაუზიარო სხვას მაგრამ ცოტა იუმორი ყველგან საჭიროა. ტი არ ვცდები🙂

  5. რა მაგარი ბლოგია ძალიან მომწონს !!! რუსთავის სეხვედრაზეც კი ავღნიშნე !წარმატებები.

    • კი ვიცი რო კარგია მარა ვინ გიფასებს😦 ჯერ მარტო რეიტინგებით ბოლო ადგლზე ვარ😦 მადლობ

      • მალე შენც იქნები ლიდერებში იმედი მაქვს!! იმიტომ, რომ მართლა კარგი ბლოგი გაქვს, მართლა! : ))))

  6. exla saubarshi ar chamrtot tore…….. chem anekdots ro wer gaitvaliswine ro qartuls gramatika aqvs

  7. 9, 10❤
    აი, ჩავიკეცე.
    ძალიან მაგარი იყო..😀

  8. KarGiiaa🙂

Leave a Reply

