თქვენც სცადეთ

ცოტა ხნის წინ facebook-ზე დავაშეარე პოსტი და ვიკითხე თუ რა პოსტი დამედო და ყვავმა მირჩია მოსაწევზე რამე ძალიან რთული იყო დაგედო რამე მოსაწევზე ისე რომ გასართობი გამოსულიყო მაგრამ მე ეს შევძელი და ძაან მაგარი ფესტივლის სურათები გავჩითე რომელზეც ამ პოსტის მკითხველი ბიჭების 99% ისურვებდა წასვლას და ის 1 პროცენტიც მე ვარ რადგან დამერწმუნეთ და სიგარეტი ანთებული ხელში არასოდეს მჭერია და არც დავიჭერ. ისე კაი დღესასწაულია მაგარი გართობაა. იმ დიდ სიგარეტზე არაფერს ვამბობ🙂 და კიდევ თუ ამ პოსტზე ოცამდე კომენტარს მოვაგროვებ ვიგებ 20 ლარს რცთუ ისე ცუდი გარიგებაა მგონი თუ იმას გავითვალისწინებთ რომ მე არაფერს ვკარგავ












Posted on December 3, 2010, in ახალი ამბები (news), კოლექცია (colection), მოცლილები (idles), საინტერესო(interesting), სურათები (pictures), შეშლილები (crazy). Bookmark the permalink. 7 Comments.

  1. ფესტივლის კიარა ფესტივალის : ) oO

  2. და გოგოების რამდენი პროცენტი ისურვებდა ხოარ იცი? : ))) თუ ეს პოსტი ბიჭებისთვისაა : ))

  3. გრამატიკაში საერთოდ საშინელი ვარ, ჰო გოგონებიც ისურვებდნენ აშკარად თანაც უმრავლესობა🙂

  4. ნინი GEORGIA

    20 კომენტარი რა დროში უნდა დააგროვო?!
    ისე ვაბშე ვერ გავიგე ამ ფესტივალის აზრი.. მე მგონი არ აქვს ეგ :დ

  5. დღეს დღის ბოლომდე მარა არაუშავს დაიკიდე ეს ფესტივალი მოსაწევის აღსანიშნავადაა და კიდე რეებია ნეტა იცოდე ვერ დავდე უბრალოდ მაგრა ერთობიან🙂

  6. ხიხ🙂

  7. დიდი მადლობა +1 კომენტარი მარა მაინც წავაგეე🙂

Leave a Reply

