კრეატიული TOILET

დღეს მაგარ ცუდ ხასიათზე ვარ, გუშინ პეისბუქზე მოწვევა მომივიდა და ძალიან გამიხარდა  მოწვევა სოციალური მედიისაგან იყო და შეხვედრა გვქონდა დაგეგმილი წესით დღეს მეც ძალიან გამიხარდა ერთი სული მქონდა წავსულიყავი და ამის გამო ინგლისურის სკოლა გავაცდინე, მოკლედ წავედი თუ სწორად მახსოვს ეწერა 5 6 მდე ანუ ამ შუალედში უნდა მივსულიყავი მეცვ ავდექი და წავედი ჩვეულებრივ დროზე მივედი დაახლოებით 6 15 წუთზე იქ სადაც აქამდე ორი შეხვედრა გვქონდა დაგეგმილი მაგრამ რომ მივედი მარტო სტუდენტები იყვნენ შენობაშიც ვიკითხე მაგრამ იქაც არავინ არაფერი იცოდა ხოდა რა გამეკეთებინა და წამოვედი ეს კიდევ არაფერია რომ წამოვედი თავი ამტკივდა ავტობუსში ჯდომისგან 2 საათი გამომივიდა ავტობუსში და თან ტოქსიკოზი ვარ, მეორე დღეს სახლში რო მოვედი მეორე დღეს ვნახე top 5 და აქ უფრო გაბრაზებული ვარ გთხოვთ ჩემი ბლოგის მკითხველებო შეაფასეთ ამ 5 დან ჩემი საიტი რომელ ადგილზე უნდა იყოს   http://socialmediaatschool.wordpress.com/ratings/  მოკლედ ეს პოსტი ეხლაც არ ვიცი დავდო თუ არა სახლისო კი არი მაგრამ რავიცი ტვალეტები რაღაც კარგი თემა არაა მაგრამ მაინც დავდებ მოკლედ ძაან სახალისოა



THE END

Posted on November 17, 2010, in კოლექცია (colection), სურათები (pictures). Bookmark the permalink. დატოვე კომენტარი.

Leave a Reply

